Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Sielicki Leszek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Empatia
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytet
(1)
Praca
(1)
Przywództwo
(1)
Samopoznanie
(1)
Stres
(1)
Szczęście
(1)
Uczucia
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Antologia
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer - uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!Względność poczucia szczęściaNaukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęściaZadania modelowego menedżeraIndywidualne strategie spełnieniaPrzyszłość badań nad szczęściem w pracyTrzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia -przede wszystkim w miejscu pracy.Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Spójrz na problem oczami innych ludzi!Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.Rozumienie empatiiEmpatia w pracy lideraWładza a empatiaEmpatia w projektowaniu produktówProblem zbyt silnej empatiiTrzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Nie daj się złamać ani załamać! Kryzysy i niepowodzenia są normalną sprawą w życiu zawodowym i osobistym. Niekiedy jednak trzeba się zmierzyć z czymś o wiele poważniejszym: spektakularną porażką zawodową, chorobą lub śmiercią bliskich osób czy kataklizmem naturalnym. Częstą konsekwencją takich sytuacji jest rezygnacja z kariery czy przedłużająca się depresja. Istnieją jednak osoby, które zdają się być niezniszczalne: cokolwiek się zdarzy, są w stanie przetrwać najgorsze, a potem podnieść się i działać dalej - silniejsze niż przed kryzysem. Jakie cechy mają tacy ludzie? Co im pozwala stanąć na nogi i wyjść obronną ręką z każdej sytuacji?Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Jeffrey A. Sonnenfeld i Shawn Achor - uznani specjaliści w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań i analiz dotyczących radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Opisują mechanizmy rządzące zachowaniem w najtrudniejszych sytuacjach oraz pewne praktyki, dzięki którym można zwiększyć swoją odporność na stres. Dzięki zaprezentowanym tu wskazówkom i inspirującym przykładom przekonasz się, że tak naprawdę sytuacji bez wyjścia jest bardzo niewiele, a odporność emocjonalna jest cechą, którą można wzmocnić.Znaczenie odporności emocjonalnejPraktyki zwiększające odporność na stresTraktowanie krytyki jak informacjiNaprawianie złamanej karieryPowrót do gry po wielkim upadkuNajlepszych poznasz po tym, jak podnoszą się po upadku!Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg sprawdzonych informacji i praktycznych porad dotyczących radzenia sobie w nawet bardzo trudnych sytuacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Książka zawiera wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review w latach 2000-2016.
Bibliografia, netografia na stronach 137-140.
Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar!Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób.Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Bill George, Herminia Ibarra, Rob Goffee i Gareth Jones - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przytaczają oni wyniki wielu badań, dzięki którym można łatwiej zrozumieć, na czym polega prawdziwe, wypływające z wnętrza przywództwo. Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi. Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu.Samoświadomość jako najważniejsza zdolność przywódcyRozwój autentycznego lideraRównowaga między motywacją wewnętrzną i zewnętrznąKiedy i jak warto okazać swoją wrażliwośćSurowa empatia, czyli balans autorytetu i wrażliwościKiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę!Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W zbiorze tym znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących przywództwa, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania autorytetu lidera godnego zaufania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21704 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej